Проблемът станал заради неработещо джиесем устройство. Потърпевшите ще сезират за случая Комисията за защита на потребителя и ще съдят фирмата, която поддържа асансьора, съобщи bTV.

Иван и снаха му са тръгнали с бебето на профилактичен преглед, когато асансьорът засяда между етажите. Опитът им да извикат помощ чрез устройството в кабината обаче е неуспешен. След повторно обаждане, отново по мобилния, най-после техниците идват.

От фирмата обясняват, че няма как дистанционно да установят проблем в устройството. То изпраща само данни за състоянието на асансьора към електронния дневник. Това обаче не успокоява хората от блока, които не са доволни от поддръжката.

В Русе над 90% от асансьорите вече са оборудвани с новите устройства, засега оплакванията от тях са единични.