За изминалите шест месеца в салоните за обслужване са били приети 61 763 клиенти, а през първото полугодие на миналата година те са били 71 880.

Ежемесечно около 83 процента от фирмите използват електронната кореспонденция с приходната администрация, а вече 38,2 на сто от гражданите предпочитат да подадат годишните си данъчни декларации по интернет с ПИК или електронен подпис.

От НАП в Русе информират още, че служителите в офиса на агенцията осигуряват оптимално бързо и качествено обслужване в преките контакти с клиентите.

Компютърната система за управление на клиентския поток е фиксирала средно време за изчакване и обслужване на клиент от 15,23 минути, което е значително под определените 20 минути по наредбата. Това проличава и от проведената в края на миналия месец анкета сред клиентите на офиса на НАП в Русе, в която е отбелязано 97 на сто одобрение за нивото на предоставените услуги без посочени пропуски и препоръки.