Това съобщиха от приходната агенция в крайдунавския град, предаде БТА.

В салона за изчакване на клиенти и пред банковото гише няма струпвания на граждани. До обяд са обслужени около 260 клиенти, като значителна част от тях са ползвали и услуги, свързани с уточняване на здравноосигурителния им статус, различни удостоверения и регистрации.

В салоните за прием на данъчни декларации има разкрити допълнителни работни места и е създадена организация за максимално бързо обработване на документите. Няма индикации, че в следобедните часове ще има струпване на подаващи декларации.

От НАП в Русе коментират, че миналогодишната кампания също е приключила без големи опашки в последния ден и в рамките на работното време. Основната причина е, че русенци са оценили предимствата за използване на електронните услуги на приходната агенция с персонален идентификационен код (ПИК) и с електронен подпис, като повече от една трета се възползват от тях.

Отделно, към 72 процента от фирмите предпочитат комуникацията с НАП по интернет.