Сред тях са автомагистралите София-Калотина, автомагистрала "Черно море", жп линията Русе-Варна и други, посочи Московски, цитиран от "Стандарт".
"Проблемът пред китайските инвестиции в България обаче е, че китайските инвеститори искат държавни гаранции за всеки вложен от тях долар - нещо, което обаче противоречи на финансовата политика на Брюксел", обясни Московски.
Той обясни, че се търси финансиране за основни транспортни проекти и от Европейската инвестиционна банка, която може да финансира всеки проект по основен трансевропейски коридор.
Проблемът е, че банката дава парите на държавата, а не на отделни предприятия като НКЖИ, например, което пък влошава държавния финансов дефицит.
Все още няма ясни срокове за конкретни действия по модернизирането на жп линията Русе-Варна, изградена през 1866 г, стана ясно преди дни.
"Проблемът пред китайските инвестиции в България обаче е, че китайските инвеститори искат държавни гаранции за всеки вложен от тях долар - нещо, което обаче противоречи на финансовата политика на Брюксел", обясни Московски.
Той обясни, че се търси финансиране за основни транспортни проекти и от Европейската инвестиционна банка, която може да финансира всеки проект по основен трансевропейски коридор.
Проблемът е, че банката дава парите на държавата, а не на отделни предприятия като НКЖИ, например, което пък влошава държавния финансов дефицит.
Все още няма ясни срокове за конкретни действия по модернизирането на жп линията Русе-Варна, изградена през 1866 г, стана ясно преди дни.
ИЗБРАНО